Plačilo in dostava

Plačilo in dostava

Načini plačila

Na spletni strani omogočamo naslednje načine plačila:

  • kreditna kartica (Visa, MasterCard, Discover, JCB, American Express)
  • PayPal
  • ApplePay
  • nakazilo na bančni račun
  • plačilo po povzetju (bančna ali kreditna kartica, gotovina)
  • gotovina ali kartica ob osebnem prevzemu v salonu OsterRob.

Čas in cena dostave

>> Standardna GLS dostava: 2-3 delovne dni od oddaje naročila.

Cena dostave: 5 € (za naročila do 100 €). Brezplačna dostava za naročila nad 100 €.

Naročila obdelamo in pošljemo naslednji delovni dan, dostavna služba GLS pa naročilo običajno dostavi v 1 delovnemu dnevu (lahko traja do 2 delovna dneva). Ko je naročilo pripravljeno za pošiljanje, prejmete na email/SMS sledilno številko.

*Izjema so noži s personalizirano gravuro in pa noži z ročaji po meri (custom noži), na katere moramo še pritrditi ročaj. Za to potrebujemo dodatne 2-3 delovne dni.

>> Dostava v istem dnevu (GLS kurir): 3-4 ure od oddaje naročila.

Cena dostave: 10 €.

Na določene poštne številke ponujamo tudi dostavo v istem dnevu. Naročila oddana do 15.00 na delovni dan (pon-pet) odpošljemo v roku 1 ure, GLS kurir pa vam jo dostavi v roku 2-3 ur. Dostava se vrši do 18.00.

Dostava v istem dnevu je možna samo na poštne številke: 1000 Ljubljana, 1210 Lj-Šentvid, 1211 Šmartno, 1215 Medvode, 1230 Domžale, 1231 Črnuče, 1233 Dob, 1234 Mengeš, 1236 Trzin, 1260 Polje, 1261 Lj-Dobrunje, 1290 Grosuplje, 1293 Šmarje Sap, 1351 Brezovica pri Ljubljani.

V primeru, da je naročilo oddano po 15. uri, bomo naročilo odposlali naslednji delovni dan v dopoldanskem času (med 9.00 - 11.00).

*Dostava v istem dnevu ni mogoča za nože s personalizirano gravuro in pa noži z ročaji po meri (custom noži), na katere moramo še pritrditi ročaj.

>> Osebni prevzem v salonu OsterRob: 3-4 ure od oddaje naročila oz. naslednji delovni dan.

Osebni prevzem v našem salonu je seveda brezplačen. Naročilo običajno pripravimo v 3-4 urah, če ste naročilo oddali do 12. ure, drugače pa bo na voljo za prevzem naslednji delovni dan. Ko je naročilo pripravljeno za prevzem, vam pošljemo email/SMS obvestilo.

*Izjema so noži s personalizirano gravuro in pa noži z ročaji po meri (custom noži), na katere moramo še pritrditi ročaj. Za to potrebujemo dodatne 2-3 delovne dni.


Vračila in reklamacije

Kupljene in neuporabljene izdelke lahko vrnete v roku 30 dni od nakupa oz. dostave. Ko izdelek prejmemo nazaj, vam v roku 1-2 delovna dni vrnemo celotno kupnino, razen stroška dostave. V primeru reklamacije (poškodovan izdelek, napaka na izdelku) vam povrnemo celotno kupnino in strošek dostave.

Če želite zamenjati, vrniti ali reklamirati naročene izdelke, nas čim prej kontaktirajte na +386 (0)31 633 125 ali na info@osterrob.si, da vam posredujemo navodila za vračilo izdelkov. Brez skrbi, postopek je preprost in hiter, tako da ne boste imeli veliko dela in težav z vračilom 😊.

Podrobne informacije o vračilu in reklamacijah najdete tu: VRAČILA IN REKLAMACIJE.


Dodatne informacije o dostavi

SLOVENIJA:
Kurirska služba GLS en dan pred dostavo pošlje obvestilo o času prihoda. Če vas takrat na navedenem naslovu ni, se dogovorite za ponovno dostavo ob uri, ki vam ustreza, ali pa spremenite lokacijo dostave. Možna je tudi dostava paketa na zbirno mesto GLS v bližini vašega doma/službe.

GLS-ov partner PETROL v vseh svojih poslovalnicah prejemnikom paketov GLS dodatno zaračunava storitev vročanja paketa (0,45 €) in storitev obdelave odkupnine (1,05 €).

HRVAŠKA:
Za dostavo na Hrvaško se zaračuna dodatnih 5 € (končna cena poštnine je 10 €), dostavo izvajamo z dostavno službo GLS. Dostava za Hrvaško je brezplačna pri naročilih nad 300 €. Več informacij o časih in načinu dostave na Hrvaško najdete na naši hrvaški spletni trgovini: https://ostarrub.com/pages/placanje-i-dostava

OSTALE DRŽAVE:
Za dostavo v ostale države se zaračuna dodatnih 5 € (končna cena poštnine je 10 €). Dostava za ostale države je brezplačna pri naročilih nad 300 €. Kupec nosi morebitne stroške dajatev in carine v državah izven EU. Dostavo izven Slovenije izvajamo z dostavno službo DHL. Več informacij o času in načinu dostave izven Slovenije in Hrvaške: https://sharpedgeshop.com/pages/shipping-and-returns

Če pri izvedbi storitve ali dostavi pride do zamude, vas bomo o tem nemudoma obvestili. Za vsa vprašanja v zvezi z dostavo in poštnino smo vam na voljo na +386 (0)31 633 125 ali preko info@osterrob.si.