Navodila za tekstovno gravuro na rezilu – prilagodite svoj nož

Tekstovna gravura na rezilu

Tekstovna gravura je storitev graviranja, ki jo lahko izberete na produktnih straneh naših nožev. Na izbiro je 6 vnaprej izbranih pisav v latinici, dodate lahko do 25 znakov (vključno s presledki). Po oddaji naročila ne pošiljamo predogledov, razen če to dodatno označite pri izboru gravure. Za popolnoma prilagojeno graviranje na enem ali obeh straneh rezila (japonske pismenke, slike, logotipi, ilustracije in daljši teksti) dodajte v košarico storitev Graviranje rezila poleg noža, ki ga želite gravirati. Graviranje izvedemo v 1-2 delovnih dneh.

  • Pri izboru noža označite opcijo "Dodaj gravuro na rezilo";
  • napišite tekst za gravuro (max 25 znakov);
  • izberite pisavo (font);
  • če želite prejeti predogled, označite "Želim predogled gravure," če tega ne boste označili, vam predogleda gravure ne bomo poslali.
  • Prosimo, preverite pravilnost črkovanja!

Predogled gravure

  • Predogledov gravure ne pošiljamo, razen če to ob naročilu dodatno označite. Če želite prejeti predogled, ob oddaji naročila označite okence "Želim predogled gravure".
  • Ko prejmemo naročilo, kjer je označeno, da želite prejeti predogled gravure, vam bomo predogled poslali preko e-pošte. Za pripravo predogleda potrebujemo 2–3 delovne dni.
  • Za izvedbo gravure potrebujemo še dodatna 1-2 delovna dneva od prejema vaše potrditve. Če je naročilo časovno občutljivo, prosimo za hitro potrjevanje in ažurno komunikacijo.

Lokacija gravure

Najbolj primerno lokacijo ter velikost gravure določimo sami, pri tem pa upoštevamo obliko in dolžino rezila ter že obstoječe gravure in kanji pismenke. Tekstovna gravura je možna samo na eni strani rezila. Za graviranje besedila na obeh straneh rezila dodajte v košarico storitev Graviranje rezila in izberite možnost Gravura - obe strani rezila.

Gravure inicialk in krajših besed (do 5 znakov)

Besede do 5 znakov so vedno pozicionirane horizontalno.
1. Običajno graviramo na desno stran noža pred kanji pismenke. Če je mogoče, je prvi znak besede poravnan s peto noža.
2. Kadar na desni strani ni dovolj prostora za gravuro, graviramo na levo stran. Če je mogoče, je zadnji znak besede poravnan s peto noža.
    Besede do 5 znakov so vedno pozicionirane horizontalno. Če so na rezilu že obstoječe kanji pismenke, besedilo graviramo med ročajem in kanji pismenkami. Prioritetno graviramo na desno stran rezila (1), kadar to ni mogoče, graviramo na levo stran (2).

    Gravure daljših besed (od 6 do 25 znakov)

    1. Običajno graviramo na levo stran rezila ob ročaju. Če je mogoče, je zadnji znak besede poravnan s peto noža.
    2. Kadar na levi strani ni dovolj prostora za gravuro, graviramo na desno stran rezila pod kanji pismenke.
    3. Kadar na levi strani ni dovolj prostora za gravuro, graviramo na desno stran naprej od kanji pismenk.
      Pozicija besedila na rezilu se določa glede na prioritete od 1 do 3 (glej seznam spodaj), odvisno od dolžine rezila ter lokacijo obstoječih gravur in kanji pismenk na rezilu. Običajno daljša besedila graviramo na levo stran noža (pozicija 1).

      Plačilo in reklamacije

      Plačilo

      Za graviran nož je potrebno plačilo vnaprej, saj gre za izdelek po meri. Za gravirane nože omogočamo naslednje načine plačila:

      • nakazilo na bančni račun;
      • nakazilo prek PayPala;
      • kreditna kartica (Visa, MasterCard, Discover, JCB, American Express).

      Plačilo po povzetju in plačilo z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v trgovini ni mogoče. → Podrobne informacije o plačilu in dostavi najdete tu: Plačilo in dostava

      Reklamacije

      Graviran nož je izdelek po meri in zato ni upravičen do vračil, razen v izjemnih primerih: 

      • se je nož poškodoval med dostavo ali ste prejeli odprto pošiljko;
      • je dostavljen nož polomljen ali uničen ali ste prejeli napačen izdelek.

      Naročnik storitve ali kupec je odgovoren za pregled pravilnosti naročila in preverjanje prejetih izdelkov. Kakršne koli nepravilnosti je treba sporočiti takoj, saj poznejših reklamacij ne bomo upoštevali. Vse pritožbe bomo rešili v dogovoru z naročnikom storitve oziroma prejemnikom izdelkov. → Podrobne informacije o vračilu in reklamacijah najdete tu: Pravilnik o vračilih